خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/06/27 - 17:17
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
سعادت تاکید کرد:

توسعه کمی و کیفی خدمات تامین اجتماعی در استان بوشهر

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه کمی و کیفی خدمات تامین اجتماعی در استان بوشهر رضایت‌مندی مردم را به دنبال داشته است.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، محمدباقر سعادت در نشست با مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر اظهار داشت: در راستای توسعه خدمات تامین اجتماعی در شهرستان دشتستان تلاش‌های خوبی صورت گرفته که شایسته تقدیر است.



رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جمعیت بالای افراد تحت پوشش تامین اجتماعی در استان بوشهر خاطرنشان کرد: خدمات این سازمان ارتباط مستقیمی با مردم دارد و نیاز است که با جدیت برای ارائه بهترین خدمات به مردم تلاش شود.



وی با اشاره به بهبود کمی و کیفی خدمات سازمان تامین اجتماعی در استان بوشهر بیان کرد: شاهد افزایش میزان رضایت‌مندی مردم از خدمات تامین اجتماعی در استان هستیم.



وی ادامه داد: احداث ساختمان ملکی شعبه شبانکاره در کوتاه ترین زمان ممکن و با کیفیتی در شأن مردم این شهر یک مطالبه ١٢ ساله مردمی بود که با تحقق آن در سال گذشته شاهد افزایش رضایت‌مندی مردم بوده‌ایم.



سعادت با تقدیر از توسعه خدمات الکترونیک سازمان تامین اجتماعی و همچنین واگذاری بخشی از خدمات این سازمان به بخش خصوصی افزود: شاهد کاهش حجم شلوغی شعب این سازمان و افزایش رضایتمندی‌ها هستیم.



مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر نیز از تلاش ویژه برای رضایت‌مندی مردم از خدمات این نهاد خبر داد و اضافه کرد: توسعه خدمات الکترونیک را به صورت ویژه در دستور کار داریم.



یونس خسروانی از افزایش سرعت و کیفیت خدمات و افزایش سلامت اداری و کاهش هزینه های مردم به عنوان رویکرد این سازمان نام برد و افزود: طرح دیگری از خدمات الکترونیک سازمان با عنوان نام‌نویسی متمرکز کارگاه و پیمان نیز در استان بوشهر اجرایی می شود



به گزارش مهر، وی با اشاره به واگذاری بخشی از خدمات سازمان به بخش خصوصی، تأکید کرد: این امر بر مردم داری و نگاه ویژه سازمان به رضایتمندی مخاطبان خود دلالت دارد./



پایان پیام

  • کد خبر : 261912
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار